Lampy - są z Marsa


    We wnętrzach znajdują się dziesiątki przedmiotów, jednak tylko niektóre decydują o ich atmosferze. Na charakter wnętrza wpływ mają użyte materiały, ich kolory i faktur, jednak ostatecznie całość  ,,spina'' oświetlenie.

   Zasypiając codziennie jako dziecko, wpatrywałam się w pomarańczową kulę wiszącą nad moim łóżkiem.  Nie zdawałam sobie sprawy, dlaczego tak mnie interesuje, wtedy była to chyba fascynacja jej bajkową fakturą z tysięcy nitek i sposobu w jaki rozpraszała światło. Dziś wiem, że przyciągało mnie jej niecodzienne piękno.

To nie jest ta sama lampa, ale dalej mnie uwodzi...
Formato blog, Random Light Moooi
Fot. mat. pras.  Moooi  Random light





Formato blog, Random Light
Fot. mat. pras.  Moooi  Random light



Formato blog, Random Light
Fot. mat. pras.  Moooi  Random light


a to, kosmiczne skojarzenie z Marsem. Moja lampa była pomarańczowa.


Formato blog
Mars górny rząd pierwsza z lewej/ Fot. wikipedia


    Inne przykłady międzygalaktycznej podróży wyobraźni designerów. Marcel Wanders holenderski projektant mówi "Nie mam telewizora, nie czytam gazet, o nowościach chyba dowiaduję się z ulicy, w drodze do pracy, pomysły przecież wiszą w powietrzu". Oj wiszą i to jakie! To właśnie on, jest autorem cuda Zeppelin, lampa zaprojektowana została dla firmy Flos.

Formato blog, Flos Zeppelin
Fot. mat. pras. Flos Zeppelin

Formato blog, Flos Zeppelin
Fot. mat. pras. Flos Zeppelin




Lampa Foscarini projektu Toma Dixona przypomina stację kosmiczną, 

Formato blog, Foscarini, Tom Dixon
Fot. mat. pras. Foscarini



albo, lampę moich rodziców.

Formato blog


Więcej w temacie:

Formato Blog, Lampa Flos, Teraxacum 88



Komentarze