Turystyczny design

    Za oknem pada, a ja wybrałam się w plener samochodem. Jeżdżę i odkrywam puszczę kampinowską, a jest co. Jest tu ślad po średniowiecznym zamczysku, a nawet mała pustynia powstała z wydm.  Lasy wyglądają jak wyjęte z tolkienowskiej trylogii, a bagniska z sagi Sapkowskiego, twórcy tego nieszczęsnego filmu chyba nie czytali Wiedźmina, ale już na pewno nie byli w Puszczy Kampinowskiej... a szkoda. 
   


namiot tent  Fieldcandy
fieldcandy
     I tak natchniona wycieczkowym klimatem wrzucam kilka fajnych fotek. Namioty towarzyszyły mi od dzieciństwa. Pierwszy raz spałam w namiocie na obozie harcerskim jak miałam 6 lat, potem wyjazdy nad morze z rodzicami.  Jak podrosłam jeździłam nad morze i w góry z przyjaciółką, choć wtedy raczej namiot służył bardziej za garderobę bo spało się mało... Teraz namiot mi się nie uśmiecha, chociaż taki jak te, to co innego.

namiot tent  Fieldcandy
fieldcandy

    Myśląc o namiocie widzę mój piękny rower, to miłość także od dzieciństwa. Pierwszy dostałam na komunię, był pięknym niebieskim składakiem, miał lusterko, dzwonek, światełka, duże koła był tak ładny, że ukradł mi go ktoś spod drzwi. Wyglądał podobnie, ale dużo ładniej oczywiście.


Czytając Elle znalazłam zajawkę z reklamą strony z gadżetami do rowerów  loveloshop, mają fajne rzeczy.


pokrowiec na siodełko loveloshop, akcesoria do rowerów
loveloshop.pl

dzwonek do roweru loveloshop, akcesoria do rowerów
loveloshop.pl  




        Teraz gdy już mamy pięknie ubrany rower i designerski namiot, szukamy miejsca gdzie można odpocząć. Ja znalazłam na stronie Overtreders, to studio projektowe z Amsterdamu specjalizuje się min.  w projektowaniu rozwiązań architektonicznych dla ogrodów. Niesamowity jest tu pomysł konstrukcji pawilonu, poduszka ,,pływa'' napełniana ciepłym powietrzem, z pieca opalanego drewnem. Jest to pawilon piknikowy , na piecu piecze się ziemniaki, czy gotuje zupę. Ciekawostką jest fakt, że pawilon można wynająć na imprezkę.


namiot piknikowy fieldcandy, namiot zasilany ciepłym powietrzem
overtreders-w.nl


namiot piknikowy fieldcandy, namiot zasilany ciepłym powietrzem
overtreders-w.nl






     Na koniec  mały relaks przed dalszą jazdą, wskakujemy do wiszących namiotów, zamykamy oczy i szukamy naszego avatara.

                                                 
wiszące namioty drewapenaar
drewapenaar.nl


Komentarze